søndag 30. november 2014

Den første og dagen før første


Sammenlikna med i fjor råder det fullkommen ro og harmoni her i huset første søndag i advent. Dagen går ikke upåaktet hen, og i år blei det denne varianten. Vi har ikke en fast adventsstake, så da er det opp til fantasien og lysestake-lageret hva det blir til. Fornøyd med disse fra Figgjo flint, som jeg har samla på ei stund (har maaange). Sammen med mammas gamle lilla duk blir det advent så det svinger.

Og i morra er det første dag i desember - hu hei hvor det går!

5 kommentarer:

  1. Enkelt og pent :) Havnet der i år jeg også.

    Ha en fin adventstid
    Cecilie

    SvarSlett
  2. Så fint! Levende lys i adventstida kan ha mange fine former. :-) Ønsker deg en fin dag :-)

    SvarSlett
  3. Det må være veldig deilig å slippe oppussingsrotet. Flotte lysestaker og smart å bruke dem sånn.

    SvarSlett
  4. Tusen takk for koselig kommentar. Her er også stressnivået nedlagt til et akseptabelt nivå i år, i motsetning til i fjor. Det er deilig å være i rute, vi har til og med begynt å handle inn div mat. Morsom og fin adventstakevariant hos deg. Kos deg videre i adbventstia

    SvarSlett
  5. Fin adventsstake du har laget synes jeg, kult :)! I år ble det kubbelys på fat her. Ønsker meg en solid svart adventsstake maken til den vi hadde hjemme på gården da jeg var liten. Har ikke funnet en enda, men er stadig på leit :). Er det noe vi trenger her i dette mørke vinterlandet så er det fine lysestaker ;-). Ønsker deg en fin 2. Søndag i advent. Klem Pam

    SvarSlett

Takk for at du la igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...