fredag 1. november 2013

En milepæl nådd


En milepæl er nådd - golvet er nå helt ferdig. Vi har valgt å legge baderomsbelegg med sjakkrutemønster, og er veldig fornøyde med resultatet. Belegget var faktisk det aller første vi kjøpte inn, og det var godt å endelig få omgjort den lange rullen til ferdig golvdekke.


Mens far i huset assisterte golvleggeren, var jeg og den faste transportøren (les: pappa) på tur for å hente det spesialhøvla panelet på sagbruket. Det så veldig bra ut, og ligger nå oppe på loftet for å tørke litt før det skal grunnes. Nå begynner vi å se enden, det er deilig.

Neste: Paneling.

7 kommentarer:

  1. Fint gulv! Kikk innom bloggen min. :)

    SvarSlett
  2. Det er så stas å følge prosessen.
    Jeg har som vanlig et råd: bruk flere lag kvistlakk. Ikke tro at grunning med kvistlakk er tilstrekkelig på badet.

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig nyttig tips, vi kjøper kvistlakk i morgen den dag. Kvister som "svetter" er ikke pent...

      Slett
  3. KNALL TØFFT
    DERE ER SÅ FLINKE
    ØNSKER DEG EN VAKER HELG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  4. Æsj, nå først så jeg at jeg hadde brukt omtrent samme overskrift som deg på mitt nyeste innlegg, som atpåtil handlet om badet vårt... Jaja, så mye for oppfinnsomheten min..
    Og vi har nok litt lik stil angående bad også. KJenner meg godt igjen i valg av gulv ;)
    *Hilde*

    SvarSlett
  5. Åååå det gulvet er super flott!! Har sett på det selv til vårt baderoms prosjekt, men dessverre ble det ett annet (jeg fikk velge badekar så husbonden fikk velge gulv...og han satt foten ned for ruter...).. Kompromiet ble ett helt vanlig lyst gulv her hos oss.. Ja ja jeg fikk jo badekar med bein :-D
    Gleder meg til å følge baderoms prosjektet deres videre!
    Ha en fin søndag!
    Ingrid :-)

    SvarSlett
  6. Synes sjekkrutegulv er såå fint! En venninne har lagt samme gulvet og jeg liker det utrolig godt, skaper litt liv men er samtidig nøytralt og passer til mange ulike innredninger. Klem Pam

    SvarSlett

Takk for at du la igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...