onsdag 21. august 2013

Maleterapi


Ønsker du å få kontakt med ditt underbevisste sinn og dine dyperer ressurser er maling en utprøvet og effektiv vei. Det hevder en livsveileder, regresjons- og hypnoterapeut fra Buskerud. Det er mulig hun har rett. Jeg synes i alle fall at maling er perfekt avkobling. Om jeg kommer i kontakt med mitt underbevisste sinn er jeg ikke så sikker på, men jeg får i alle fall tenkt. En masse.


Videre hevder hun at I fargene kan du komme i kontakt med sider av deg selv som du enda ikke kjenner. Du kan utvikle nye kvaliteter og nyanser i din personlighet slik at du står trygt og sikkert i dine hverdag og dine utfordringer. Nå har stort sett jeg malt ulike varianter av grått de siste dagene, og ikke på samme type lerret som denne damen trolig anbefaler, men dette virker likevel lovende. Maleterapi karakteriseres sågar som helsefremmende og styrkende og skal gi økt energi. Trestjerners!

6 kommentarer:

  1. Det skal bli artig å se hva dere holder på med nå.

    SvarSlett
  2. Det høres jo veldig bra ut! Og det så veldig fint ut det du har malt!

    SvarSlett
  3. Hmm det er vel noe overdrevet vel ?!! Men man får tenkt mye når man maler , det er jeg enig i !!!!!! God natta klem til deg.

    SvarSlett
  4. HELT ENIGE MED DAG
    TANKENE MINE OGSÅ BARE FLYTER AVGÅRE NÅR JEG MALER
    BLIR SPENNENDE Å SE
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  5. Ja da er det vel bare å male i vei.;)

    SvarSlett
  6. Fin gråfarge på trappen! Jeg føler noe av det samme når jeg stabler ved, gull verdt de timene der. Pam

    SvarSlett

Takk for at du la igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...