mandag 15. juli 2013

Noe på gang


På 70- eller 80-tallet blei det begått et par synder her i huset i form av brun tapet med striemønster. Soverommet, mellomgangen og bakgangen blei alle ramma av denne ikke helt heldige nyvinningen. Litt gjenoppretting i form av maling har gjort midlertidige underverker på soverommet og i mellomgangen, mens bakgangen som er litt mindre i bruk har fått stå urørt. Inntil denne uka.


Nå er "prosjekt bakgang" halvveis, og tapetveggen har fått samme farge som de opprinnelige panelveggene i resten av rommet. Med sola rett på ytes ikke fargen rettferdighet her, den er egentlig veldig fin. Jeg går nå med skumle planer for dørene og trappa, og har en hel ferie å gjennomføre dem på.

6 kommentarer:

  1. Det kommer nok til å blir flott når trappa og dørene blir fikset. :) Koselig med med matta på gulvet.

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig og oppmuntrende kommentar på bloggen, det varmer virkelig! Så fin gangen din blir! Den brune kommoden passet så godt inn til den nye veggfargen, synes jeg. Gleder meg til å se hva de skumle planene går ut på :-)Ha en fortsatt fin kveld!

    Mona

    SvarSlett
  3. Takk for koselig hilsen på bloggen min. Jeg setter stor pris på ordene dine. :)

    Jeg er glad jeg fant bloggen din for en stund tilbake, for den har en sånn god stemning i seg. Gleder meg til å følge med videre på det o-store prosjektet..!

    Ha en fortsatt finfin sommerkveld. :)



    Hilsener fra Monja

    SvarSlett
  4. Så fin farge- jeg er jo veldig glad i blått vet du;) Synes huset ditt oser av sjarm og hygge- noe helt eget med gamle hus;)

    SvarSlett
  5. Så fin farge du har malt veggen i! Passet utrolig bra med de rammene og gamle bildene på veggen:)

    SvarSlett
  6. Den fargen ser veldig fin ut, både grått og blått i den. Huff ja, den strietapeten på åttitallet, husker den overalt. Håper du får en nydelig sommerdag, her river jeg meg i håret for symakinen har streiket og straks er det sommermarked. Tar meg en kaffe ute i solen nå tenker jeg :-). Pam

    SvarSlett

Takk for at du la igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...