tirsdag 24. april 2012

Veggpapp, takpapp, tapet


Som nevnt i tidligere skal det settes opp tapet på den siste stueveggen. Jeg har bestilt tapetet på nett, fra nettbutikken til Fl***er. De er så snille at de sender ut tapetprøver på bestilling. Det var veldig greit, for det mønsteret jeg har valgt kommer i mange farger og det var ikke så lett å se på skjermen hva som egentlig var den fineste fargen. Jeg bestilte derfor tre ulike fargeprøver, og da de kom i posten kort tid etter falt valget egentlig ganske raskt på denne utgaven.


Nå gjenstår bare å få tapetet opp på veggen. Jeg må bare vente til kjæresten kommer hjem på skiftfri. Det går så mye lettere når man har hjelp av en kar på to meter. Det er ikke ofte vi har behov for gardintrapp her i huset.

1 kommentar:

  1. Tapeten var superlekker...er det PIP-tapet? Gleder meg til å se ferdig resultat...det blir sikkert kjempeflott!
    Ha en fin kveld.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett

Takk for at du la igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...