torsdag 14. april 2011

Etterlysning

Det starta så bra på mandag. Full av arbeidslyst vaska jeg det ny-flytta skapet i bakgangen (altså gangen mot sjøen), og tilpassa fire ypperlige biter med hyllepapir, en bit til hver hylle.

Så henta jeg fram de tre søppelsekkene med midlertidig bortplassert lintøy (hørtes litt finere ut enn bomullstrekk og stretchlaken) og begynte sorteringa.

De sengesettene som passerte kvalitetskontrollen fikk flytte inn i sitt nye skap. De andre blei henvist tilbake i søppelsekken.

Deretter var det stopp. I dag er det torsdag...

Jeg etterlyser herved arbeidslysten fra mandag. Den kan henvende seg til undertegnede. Jeg befinner meg mest sannsynlig i sofaen.

1 kommentar:

  1. Hmmm .... Dersom den fortsatt ikke er kommet til rette så er det mulig det var den som forvillet seg hit rett før helga ... Men, jeg har fått gjort det som skulle gjøres, så jeg sender den tilbake igjen. Tror du har den utpå mandagen i alle fall.

    Ha ei flott påskeuke! =)

    Renate

    SvarSlett

Takk for at du la igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...